Cheerful Day
1 2 3 4
Welcome

welcome to my blog..
No Name


sem 3 done !
Monday, November 4, 2013 | 6:25 AM | 0 panda


weheeeeeeeee ! Assalamualaikum muka buku ? ada sihat ka semua ? yeahhh tahniah untuk saya sebab dah habis untuk sem 3 nie . well lepas ni LI pulak . sekejap sangat masa berlalu ... rindu housemates kite .. hurmmmm ... rindu nak duk kat balcony terjerit2 lelambai kat abang pilot .. rindu nak karok dalam rumah , rindu nak marah bebudak tu . hihi . aku kan mak tiri dalam rumah tu . muahahahaha ... memain jer marah bukan slalu nak marah orang  . tapi bebudak tu takot bila aku marah deorang hahaha . relax brader brader relax . wat lex wat pis lol . huh relax relax jugak cuti panjang nie , tapi 21st nanti result keluar ... wish me luck ^^ . bedebaq baq hang ! hehe .. yang penting birthday aku dulu then 2 hari lepas tu baru result keluar hahahahah.. tapi tak best si comel tu tak da sini wuaaaaaaaaaaaa ! hurm tahun lepas dia bawak aku gi makan domino piza . tahun nie ??? hurm tak hado apalahh . gigit jari jerr sobbb ! apa-apa pun nak sangat result sem nie lepas 3.5 sumthin .. hope get better lahh .. kalo sama jugak pun dah bersyukur sangat :) ... hurmmm .. nak lah mak ayah happy dengan result aku , tak da deorang ingat aku ni tak serious bila belajar . uhuhu ~
okaylah gtg ~ happy holiday guys ! =D
-SMM-



Thanks for reading