Cheerful Day
1 2 3 4
Welcome

welcome to my blog..
No Name


Dear Result :')
Monday, May 27, 2013 | 4:30 PM | 0 panda


Assalamualaikum ,, ini tadi pagi punya cerita laa ,, ahahaha .. boleh pulak dia dengan aku men kira2 waktu , left 10 minutes , left 4 minutes ... At last , 12.00 o'clock =) , TUDIAAAAAAAAA! jantung duk #duppp #dappppppppppp .. yang u plak excited nak taw smpai buka link tu sendiri .. naseb tak taw no matrik hahaha , comel je dia pulak yang nervous . boleh rasa tuuuuuuuuuu . bak kata #ADAM n #FUAD dalam novel #JANGAN LUPA NAMAKU ada bluetooth hahaha =) !By the way result aku seriously terkejut dan happy sangat .. sebab naik drastic sangat dari sem lepas ,Alhamdulillah =) , sem lepas ramai cakap kat aku , "lah sayang nyaa lagi sikit ja nk p 3 pointer" sem ni pulak ramai jugak yang cakap "wahhhhh, lagi sikit nak p 3.5" huhu =D . memang sipi2 la kan ? tak pa Alhamdulillah , dapat macam ni aku memang bersyukur sangat2 ...bukan senang nak dapat macam ni , even aku sendiri pun tak confident apa aku boleh dapat .. itu orang cakap REZEKI .. Terima Kasih Sangat ya Allah ... fikir2 balik kalau aku push more hard effort ,better lagi surprise =D ! InsyaAllah suatu hari nanti ... Thanks to u , sebab teman i merasai saat2 debaran . Thanks jugak sebab happy dengan i , i hope u'll get better than me .Terima Kasih , terima kasih sangat2 u adalah yang terbaik untuk i .. ILOVEYOUU .

-shahrilmuny-



Thanks for reading