Cheerful Day
1 2 3 4
Welcome

welcome to my blog..
No Name


Ada ubat untuk tawar hati ??
Monday, June 17, 2013 | 9:30 PM | 0 panda


Entah apa aku rasa sekarang ni .. makin difikir nanti cakap MENTAL . Apa boleh aku buat ? aku nak berubah supaya tak terlalu jealous , tapi aku tak boleh . dan aku akan cuba sedaya upaya aku .. Tapi aku dah give up . aku dah tak tahu nak buat apa , mungkin dengan cara ni saya boleh buat awak tenang maybe . dan itu yang awak nak kan ? hurm .. tak payah ada sapa, sapa yang special di hati saya melainkan ibu ayah saya . cukup untuk setakat ni sahaja . tak payah nak tarik cakap awak terlajak perahu boleh di undur terlajak bicara dah tak ada guna . kalau dah ludah tak payah jilat balik . jijik ! apa makna kawan ? kalau ada orang lain pun at least bagitaw .. xpyah nak cakap saya soal banyak , saya marah n what ever yang ada dalam kepala otak awak tu . yaa , saya mengaku saya jealous .. tapi soalan simple pon u tak boleh nak jawab apahal ? nampak sangat lah u neyy memang ada hati dekat orang lain . awak tanya saya chat tak cukup ? so setakat tweet tu apalah sangat balas tak kena bayar pun lah .. habis kalau mana-mana perempuan laju je balas tweet , aku terasa even benda tu nothing bagi hang . bila tanya "saja" ja jawapan yang u bagi . u tu yang tak profesional . setiap perkara yang berlaku mestia ada sebab musabab , saja jawapan yang paling tak bernas untuk kepala otak aku fikir . what u mean ? ada maksud ka perkataan "saja" .  Hello u dah matang tak payah bagi jawapan macam budak tadika laa .. ouhh pleaseee ! aku tak boleh terima perkataan "SAJA" . #TAKENOTE!! kalau saya dah mula tak kisah , just buat apa u nak buat . Seriously , lagi i macam ni tak dak guna dan tak dihargai pun actually . so , better baik i diam dan tak buat apa-apa sebab malas nak ambil tahu apa-apa dah . ya MALAS . no fighting anymore , no tears . Be yourself , like before you know me . I thought i just creates a nightmare for your life right now and before this right ? I'm so sorry .. Okay laa , I just waste your time to read funny story that i create for u . It's nothing for u actually . Thats all for today . Thanks for reading .



Thanks for reading