Cheerful Day
1 2 3 4
Welcome

welcome to my blog..
No Name


Syawal 7
Wednesday, August 14, 2013 | 2:47 AM | 0 panda


Setiap yang terjadi hanya Allah yang tahu , kita hanya mampu merancang .

Hari nie hari raya ke 7 .. Ada orang yang tak percaya pada naluri ? or gerak badan yang terjadi apabila kita rasa somethng yang buruk akan terjadi ? maybe tak masuk dek akal . tapi tah laaa ...
Mohon maaf andai aku yang bersalah , andai aku yang membuat keadaan jadi macam ni . andai aku lah punca yang menyebabkan kemalangan , andai aku terlalu menyoal banyak perkara sehingga kau rimas untuk menjawab semua soalan itu .. Adakah aku yang malang ??

Hari nie ke 2 kalinya awak accident kali ni langgar kereta . mujur tada patah or cedera yang teruk . Allah masih panjangkan umur awak .  jangan selalu persoalkan benda yang bukan2 . ibu bapa mana yang tak sayang anak ? marah tanda sayang .. Semua yang berlaku ada hikmah .

Saya pergi tengok awak , tapi muka awak macam blur jaa .. boleh pulak tanya "Siapa bagitaw kata ada sini?" ehh , dia yang mcg kite boleh pulak tanya soalan tu ... Dah la pandang aku macam orang asing ..

Maybe lepas ni dah tak jumpa langsung ... it's ok .. semoga berjaya kejar cita-cita anda ..
Kalau ada jodoh tak ke mana .

aku kesal banyak sangat halangan yang berlaku . awak nak beraya dengan kawan2 awak ja tapi awak tak nak beraya dengan saya pun . I know who I am . Hajat awak nak beraya dengan kawan2 awak dah tercapai .

-SM-



Thanks for reading